Rodrigo Otazu

Har inte bloggat på ett tag, men ibland behöver man vara lite tillbakadragen. Jag kan i alla fall säga att jag har sett filmen Sex and the city 2 och därmed dess smycken. Skaparen är Rodrigo Otazu och därav rubriken. Filmen inspirerar inte bara genom smycken utan även kläder. Jag vill ha mer glamour och äventyr i vardagen. Jag ska vila upp mig, sen blir det äventyr i Norge. Här kommer Rodrigo Otazu's verk:
Om det är någon som sitter inne på pengar och inte vet vad han/hon ska göra med dom så får ni gärna gå in och beställa dessa varor och skicka dom till mig: http://www.kyssjohanna.se/helt-underbart-halsband-fran-rodrigo-otazu-p-2702.aspx

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, nej.. de e ett broderi jag såg på en utsällning en gång :P

Snyggt halsband, shit alltså. Dyrt, men ändå inte sådär dyrt som jag trodde det skulle vara för att ha använts i SATC filmen ! :O

Wow.. men ah, haha.



Har du flyttat till Oslo nu? :)

2010-10-07 @ 01:47:48
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0