Medicin

Ibland måste man bryta ner sig själv och sjunka lågt innan man fattar att man har allvarliga problem och måste ta tag i dom alldeles själv. Om man är sjuk måste man bli riktigt sjuk innan någon annan i omgivningen fattar att man är sjuk. Och det räcker inte alltid med mediciner för att bli frisk, man kanske behöver nått mer. Vad är din medicin? En del mår bättre av att träna, en del mår bättre av att lira musik. Det gäller att hitta sin grej.
Man känner sig som man gör sig. Gör man sig fresh känner man sig fresh. Klär man sig snyggt, enligt sin egen uppfattning, känner man sig snygg.
Och här sitter jag sunkig, i bara t-shirt och stinker vitlök. Då kan man tänka sig hur jag känner mig. Jag har hittat min medicin i alla fall. Det blev tydligen delacin igen.
xoxo /My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0