topp

Imorn blir det fotografering inför Aktivaarvikas hemsida. Det blir kalas med heliumbalonger, gissa vad jag ska göra med dom efter fotograferingen, haha. Kommer bli riktigt roligt!

Idag har det för övrigt varit en underbar dag. Degade med Johan framför tvspelet, och emellanåt när det åskade, låg vi och myste på balkonger. Jag älskar åska, och jag älskar Johan. Kan det bli bättre?
Efter all åska blev det mat och tårta hemma hos Anita, för att i förskott fira Johans födelsedag som egentligen äger rum under Arvikafestivalen.
När jag kom hem påbörjade jag målningen av flaggorna till Klubb booms promotion under Arvikafestivalen. Det blev ganska bra måste jag säga. Jag hoppas det kommer synas.

Rock on!


Kommentarer
Postat av: Nina

Yeah! My är på G med blogg. GILLA! :)

2010-07-20 @ 12:44:08
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: My

Det är jag. Men det är inte så många som vet om det ännu ^^ Men du vet, det är roligt :) Puss

2010-07-27 @ 09:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0