Nöjd

Igår kväll var en sådan där perfekt kväll. Kom hem efter att ha soundcheckat med ett underbart gäng, lite trött och sliten sådär, och så ställer sig mannen vid spisen och gör plättar. Jag hade ioförsig sagt att jag var sugen på det tidigare under dagen, men när klockan är halv elva och man är trött och sliten så kändes det inte självklart. Under matlagningen blev det tango i köket till bra musik. Jag skulle inte kunna beskriva en bättre kväll. Det är fantastiskt att en person av alla människor på hela denna jord kan göra en så glad. När man har det stressigt och är trött och nere, då finns det någon där som ett solsken i mörkret. Kliché-igt men sant. Man ska ta tillvara på det bättre. Man tar det ofta förgivet, men det är svårt att tänka på det, man kommer oftast på det först efter hur mkt det egentligen betyder. Jag är i alla fall glad att jag har kommit underfund med vad som betyder mycket nu och inte, vi går inte på höghstadiet längre med andra ord. Jag tror att vi alla har någonting dyrbart om vi bara tänker efter, men det är inte alltid lätt att komma på när man är i svåra tider. Alla andra är inte mycket bättre än dig!
Vill avsluta med att det blev en lyckad konsert ikväll med Johanna och Emmelie, kan inte beskriva det på nått bättre sätt. Kort men precist.

Kommentarer
Postat av: emmelie

vilken snygg header du har my! vart och när är den tagen? :D

2010-02-20 @ 20:37:29
URL: http://spotlight91.blogg.se/
Postat av: Emma

Tja Mysaaaan !

Hur är det ?

KRAM

2010-03-08 @ 10:11:35
URL: http://maerixon.blogg.se/
Postat av: My

Emmelie: Jag har tagit bilden hemma hos mig på en äng. Det var i sommras. :)



Emma: Tja, det är bra. Måste fixa min blogg dock, den ser ut som "hej kom och hjälp mig". Rosa är inte direkt jag, vill ha den svart vit men vet inte riktigt hur man gör det.

2010-03-23 @ 11:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0