Super-AWSOME

- (minus)
- Hyresvärden skrev sms imorse och sa att Depositionen inte hade kommit in på kontot ännu (med andra ord, att vi inte kunde ta över lägenheten förens pengarna var inne)
- Jag låste mig ute. (men det löste sig genom att jag åkte ner på stan igen och handla julklappar med Adin).
+ (plus)
+ Få barn på avdelningen, så man hade tid för alla. (många barn på freje och sjuka). Med andra ord, en chill dag.
+ När jag var mitt uppe med att väcka barnen kommer chefen, Lene, ned och räcker över telefonen till mig. Med andra ord, jag är numera anställd på Betha Torshov barnehage, 100% med ettåringarna.
+ När jag skulle ta bussen hem var det direkt bussen som kom (nr 33 som går mer sällan), så jag kom direkt hem till Sinsen, med andra ord, inga byten.
+ Fick sms av hyresvärden att depositionen hade anlänt till kontot, med andra ord, vi kan flytta in i lägenheten den 21 dec.
+ Fick bärs av Rickard för att fira jobbanställtningen.
+ BÖRJAR JOBBA HELTID 3 jan!!!
Sammanfattning: Jag har jobb, bostad, och jag är bara helt AWSOME.
(ville visa alla minus och plus idag eftersom att det var övervägande plus, vilket det oftast brukar vara dock) Jippi!
hihihi jag är Awsome
Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va awesome!

2010-12-20 @ 19:31:18
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis tjejen, awesome awesome awesome!

Vart i Oslo ligger lägenheten? :D

Jag flyttar till Oslo den 2 Januari och har fått fulltidsjobb.

Gött med mycket Arvika folk där jöh! ;D

2010-12-21 @ 01:45:24
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Nina

Wiiiie! Grattis!! :D

2010-12-21 @ 07:35:07
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Nina

BRA att du är glad!! Jag känner mig också glad, och mår bra! Då får jag komma och hälsa på nån helg då?! :)

2010-12-21 @ 08:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0