Jobbdag nummero 1

Första jobbdagen är avklarad. Firade det med att önska låten "Do you love me" på radiokanalen radio boom. (bara för att jag vet att han gör det) Önskan gick i uppfyllelse, dansa mig lite varmare och tog bussen hem. Somnade på soffan, vaknade och mådde inte så bra. Kurera mig med en bananasplit. Mår lite bättre, så snart ska jag nog lägga mig i väntan på jobbdag nummero 2. Vill läsa massa böcker, mata mig med användbar information.
My Falck, flicka som jobbar kombi på dagis (för tillfället), och Johan Pettersson, ansvarig utgivare på Radio Boom, klubb boom, och blåhuset, inspirationskälla och pojkvän till flickan. Han är beviset på att de går om man vill. Man måste tro på sig själv när ingen annan gör det! xoxo

Kommentarer
Postat av: mathea

sv. haha. varför inte :P ?

:) <3

2010-08-13 @ 17:39:25
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0