Götelaborg

I helgen gjorde vi göteborg osäkert. Det var jätte mysigt. Degade runt på nattkafén, affärer, livespelningar och lägenheter. Första kvällen spelade vi spel och käkade mat hemma hos Annie och Carl. Mkt fin lägenhet måste jag säga. Inte så stor, men riktigt riktigt mysig. Jag blev så inspirerad av att börja sy och sticka när jag kom in och fick se Annies "pysselbord". Så på söndag blir det nog syjunta med lite vänner hemma hos mig. :) Efter att tillbringat tiden på teleskopsgatan fortsatte vi hem till Elviras nya lägenhet. Hon var nyinflyttat, så vi invigde lägenheten genom att sova på madrasser.
På lördagen skulle vi ut till avenyn. Ingen av oss visste värst mkt om göteborg och mitt upp i allt ihop hade spårvagnarna slutat att gå, pga. midnattsloppet. Allt var avstängt. Men det löste sig ganska bra. Jag och Eva tog satts och sprang rakt igenom loppet för att komma på rätt sida.. Det var en upplevelse. Som avslutning, göteborg var bra!
God bagel på tintin 24/7
Haga, en gammal omgjord bio, skit mysigt, snygga posters
Live musik
Natt Kafé, Haga och tint
Nattkafe is tha shit
Michaela, Eva och Isabel
Jag käkade med en osthyvel. Elvira var nyinflyttad så sakerna hade inte hunnit fram än.
Eva käka med stor plastsked
Vi fick med oss lite mer hem än vad vi hade när vi åkte dit. Tjejerna köpte kläder, jag köpte mat och och lite porslin.
Påväg hem från göteborg, massa trötta

Hej då Götelaborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0