Båttur i glafsfjorden

Bubbelbild

Eftersom att jag har urinvägsinfektion får jag inte bada. I vilket fall tänkte jag inte göra det. Det började med att jag fick en blomma som johan simmade och hämtade åt mig, romantiskt kan tyckas, men det blev inte riktigt så. Helt blötsligt började en geting flyga runt mig, och innan jag hann reagera satte getingen sin gadd i min arm. Eftersom att jag har varit allergisk fick jag lite panik så helt plötsligt, istället för att kasta mig bak i båten, hoppade jag rakt i sjön med kläderna på. Bilden tagen efter geting attacken.
Far och son
Johan toan
Jag fick styra båten, och det var faktiskt inte så fraligt som jag trodde. Jag måste ha varit väldigt bra, körde så lugnt att Johan somnade.
Men sen väckte jag honom, för jag vågade inte köra mer :PPPPP Bild: Glad nyvaken johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0